Sistemul de Guestbook

27 Nov. 2017
Newsletter-ul reprezinta o revista electronica sau o instiintare periodica trimisa pe mail clientilor sau chiar coloaboratorilor dvs, care s-au abonat in prealabil, gratuit la sistemul de newsletter. Scrierea unui newsletter care este bogat in informatii si sfaturi utile poate fi considerat un bun instrument de marketing. Pentru ca stim ca aceste persoane vor fi publicul nostru tinta, putem “profita” de acest aspect pentru a face publicitate (produselor si serviciilor), putem trimite noutati, promotii, articole informative utile din domeniul nostru de activitate sau chiar putem sa le transmitem un mesaj personalizat cu ocazia sarbatorilor, a zilelor de nastere, de 8 Martie sau cu ocazia altor evenimente importante care se deruleaza pe parcursului unui an calendaristic. Cu toate acestea, este important sa tinem la calitatea newsletter-ului trimis prin evitarea publicitatii agresive, de care cu totii ne ferim. Potentialii clienti vor aprecia mult mai mult acele mesaje prin care noi, ii invatam ceva, le oferim un sfat, un secret (ceva prin care sa ne diferentiem de ceilalti concurenti de pe piata). Pe langa partea de informare periodica, clientii vor aprecia grija permanenta de informare cu noutatile si tendintele in domeniul specific dvs., precum si intiparirea brandului in minte. Pentru o eficienta ridicata a newslleter-ului, pentru a evita spam-ul si pentru a fi siguri ca acesta ajunge la destinatia dorita, este recomandat ca acest sistem sa fie integrat de o firma web design care a realizat site-ul sau magazinul dvs. online. Firma de web design va poate recomanda cum sa creati usor newslettere care sa aduca rezultate eficiente, cum sa planificati si sa gestionati mai bine calendarul de trimiteri a newslettere-lor dvs. Frecvent, oamenii sunt intrerupti de „mici notificari” care ii atentioneaza sa isi verifice casuta de mail (inbox-ul) - haideti sa facem sa merite timpul alocat citirii newsletter-ului trimis! Mai jos va prezentam cele mai bune practici care cresc rata de click si implicit numar de clienti catre business-ul tau: 1. Design-ul pentru dispozitivele mobile Potrivit unor studii, rata de deschidere a e-mailului de pe dispozitivele mobile sau tableta este in crestere, iar majoritatea sunt concepute prost si nu pot fi citite de pe telefonul mobil, de aceea e indicat sa va adaptati template-ul pentru ca experienta cititorilor sa fie una placuta indiferent de pe ce dispozitiv vor citi newsletter-ul dvs. 2. Proiectarea continutului Proiectarea continutului trebuie sa fie una scurta si cuprinzatoare pentru ca ne aflam intr-o era a vitezei, in care multe lucruri avanseaza intr-un ritm alert iar oamenii declara ca nu mai au timp, citind e-mailul pe fuga, probabil de pe dispozitivul mobil. Astfel scopul unui newsletter nu este acela de a “bombarda” cititorul cu foarte multe informatii, care de majoritatea lor sunt ignorate ci de a-i aminti de existenta ta si de a-l inspira sa devina implicat (sa treaca la actiune), printr-o trimitere catre site. Titlul trebuie ales cu mare atentie, deoarece are un grad mare de influentare asupra cititorului, fiind si primul impact direct cu acesta. 3. Call-to-action Ce intelegem prin call-to-action? O chemare de a trece la actiune, conturata printr-un buton, banner, imagine sau un simplu text care incurajeaza vizitatorul sa dea click. Acestea trebuie sa fie tentante, sa “incite” cititorul. Practic acest call-to-action trimite clientul pe site, unde va descoperi mai multe despre ceea ce i s-a prezentat pe scurt in newsletter; pe langa o informatie utila, mai poate fi: o oferta speciala, lansarea unui nou produs, invitarea la un eveniment al companiei, completarea unui formular, descarcarea unui cupon etc. Specialistii recomanda 2 maxim 3 butoane de acest tip, care pot fi amplasate oriunde in pagina. 4. Butoane pentru retelele sociale Iconitele retelelor de socializare nu trebuie sa lipseasca, acestea ar trebui plasate in partea de sus a template-ului newsletter-ului pentru ca majoritatea cititorilor nu deruleaza mesajul pana la final. In plus trebuie sa fie permisa distribuirea “mesajului primit” pe retelele de socializare fiind considerata o strategie inteligenta de marketing. 5. Adaugarea de video Newsletterele care includ si un filmulet video au o rata dubla de click, spun specialistii fata de cele obisnuite. Videoclipurile pot fi conectate direct cu YouTube, Instagram sau pot fi incarcate pe site ori pe blog-ul personal.
Share: